EN LISTA TILL

Idag passar jag på att blogga och blogga med tanke på att jag jobbar imorgon och gör ingenting annat roligt idag.

Jag är: Malin, en pratkvarn
Jag sover: som bäst hemma faktiskt
Jag blir glad av: med tanke på att jag alltid är arg och sur innan jag äter är det en självklarhet, mat!
Vem kramade du senast?: Pappa, kom ju hem igår :)
Vad sa du senast?: Nej jag kan tyvärr inte hjälpa dig, till Edvin
Gröna eller röda äpplen: GRÖNA! Granny ska det vara
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Mamma eller Victor
Vad skulle du behöva nu: Mat, håller på att hungra ihjäl
Vad har du just nu?: Tråkigt, ingenting att göra, skulle vilja ha en tidning faktiskt
Har du snygga skor? : Men oo jaa!
Vilken tid gick du upp idag: Klockan sju - toaletten nästa
Vad var det första du sa i morse?: Jag döööör
Har du sovit i din egna säng inatt?: Yes!
Har någon annan sovit i din säng inatt?: Nej tyvärr.
Vad såg du senast på tv?: Huset fullt, haha, inspelat sedan länge
Kan du spela fotboll?: Om grisar kan flyga över Huddinge
Senaste personen du skickade sms till: Victor
Senaste personen du fick sms av: Victor
Senaste personen som du ringde till: Victor
Senaste personen som ringde dig: Victor
Senaste personen som fick dig att skratta: Bra fråga faktiskt, det var många under konf.
Senaste personen du pussade: Victor, det var ett tag sedan nu, torsdags
Senaste personen du hörde sjunga: Mamma
Senaste personen som fick dig arg: Det är inte ofta jag blir det så kommer inte ihåg.
Senaste personen som trampade på din fot: Längesedan faktiskt
Senaste filmen du såg: Music and lyrics
Senaste låten du lyssnade på: Hillsong, for all youve done
Senaste förälskelsen du var med om: Victor? Eller godis. Its up to you
Ditt liv med ett ord: Underbart
Gjort idag: Vaknat, tv:n, sovit osv
Vad ska du göra i morgon: Jobba hela dagen lång
Vad gjorde du igår kväll: Tittade på tv, bloggade etc.
Danska, Finska, eller Norska: Norska
TV: Weeds är kul faktiskt.
Hur många hamstrar har du haft sammanlagt: Aldrig haft en enda
Om du fick döda en artist på ett plågsamt sett, vad skulle det vara?: Nej tack
Om du fick bestämma att det var konsert idag, vilket band skulle du ta dit?: Hillsong! Är galen i dessa människor.
Har du gråtit till en film någongång?: Haha, o ja! Jag är väldigt känslig...
Sista meningen innan du går?: Jag älskar er alla

Kommentarer
Postat av: vic

maaalin, tack för allt, du är guld värd, kom hit snart igen, men vi kommer nog till dig innan!:)
PUSS, love you!

2007-07-31 @ 01:44:11
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0