MIN ÄLSKLING

Oj vad jag jobbat idag med, 8-18.15. Vi har aldrig förr haft så otroligt mycket kunder - hjäälp! haha, jag var verkligen trött när vi stängde och det fortfarande var kvar en massa kunder som skulle storhandla - galen! Men men, vi klarade av det med faktiskt, glömde en sak bara, jaja. I alla fall ringde jag Victor på lunchen och han sa att han kommer idag istället för imorgon och det känns hur bra som helst, jag saknar honom sååå mycket, känns som en evighet sedan verkligen! Vi som är vana att träffas dagligen träffas inte alls lika ofta nu för tiden, kanske tre dagar i veckan. Men det ska det bli ändring på tycker jag!

Nu är det bara några dagar kvar till Uppsala och det känns hur bra som helst. Hoppas mamma får ledigt bara så tar vi (jag och mor) en riktig roadtrip. Verkligen kul! Min mamma är den bästa av de bästa :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0