SMÅTT&GOTT

image997The Sims 2 H&M är hemma hos mig och kom i fredags. Ett mycket roligt spel, har ännu inte hunnit prova det såå otroligt mycket med tanke på att jag haft fullt upp med annat. Edvin däremot, min lillebror, är helt galen i spelet och har suttit med detta i många timmar, hittills. Jag ska ge det en ännu större chans när han lagt sig, innan dess är det ingen idé - upptaget.

Denna bok är även den på väg hem till mig nu. Äntligen! Jag måste utöka denna samling. Fjärde boken i Gossip Girl serien. Kanon och kalas!

Kostnad: 64:- på adlibris.se
Det bästa med denna sida är att frakten är kostnadsfri dvs. gratis. Det gillar vi verkligen!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0