VILKEN HELG

Jag älskar verkligen Uppsala i dessa tider, annars hittar jag bara fel på denna stad. Jordens äckligaste vatten som man inte kan dricka och inte heller duscha i, håret och huden blir fett/fet på en gång. Hemskt! Men ändå, europakonferensen är underbar. Människor från alla länder i världen kommer dit för att lyssna och Reuben Morgan från Australien är min personliga favorit. Vilken tur att han var där under min tid i staden. Det sägs att allting var översatt på över 30 olika språk, unbelievable.

Igår åkte mamma och jag hem och det var tänkt att vi skulle stanna i Sundsvall länge länge och kika runt på massa affärer, ikea osv. Men jag har aldrig mått så dåligt så för min del fick jag sitta i bilen medan mamma var inne på ikea i en timme. Sedan åkte vi hem och jag blev bättre, åt en massa då också mat + godis. Men nu är det likadant igen. Vaknade och var dålig på samma sätt, jag förstår inte vad det är, men är otroligt glad över att vara hemma i mitt eget hem.

Vi åkte då som sagt i torsdags och kom fram på kvällen, somnade. Vaknade på fredagen och jag åkte till Stockholm där jag shoppade loss riktigt mycket. Bland annat: (även uppsalas shopping på lördagen inräknad, fast det blev inte mycket alls...)

- Nivea hand lotion
- Smink
- Fickspegel
- Våtservetter och andra livsnödvändigheter
- Underkläder
- Svart cardigan
- Grå cardigan
- Svart kuvertväska
- Svart diadem
- Silver diadem
- Silver ballerina
- Svarta vinterskor med klack
- Svart långkofta
- Grå långkofta
- Silver, kort läderkjol
- Silver fodralklänning
- Grå leggings med spets
- Svart basker
- Grå munkjacka med sidenband
- Mörkgrå leggings/tights
- Ljusgrå leggings/tights
- Svart vanligt längre linne
- Rutiga shorts, längre modell och mitt bästa köp
- Kjol med högmidja, knappar och snyggt skuren, till hängslen, men inget jag vill använda
- Neccesär
- Svarta örhängen, svart/vit/lila hjärtörhängen
- Svart stort hårspänne
- Lila klänning, otroligt fin
- Silver väska, stor och rymlig
- Grå oversize tee, organiskt bomull från ginatricot. Mycket användbar
- Svarta stickade tights
- Grå knästrumpor
- Mörk turkosa knästrumpor
- En massa fika och mat

...och säkert en massa till som jag inte kommer ihåg just nu för tillfället, återkommer med dessa och även lite bilder på de olika plaggen/tingen. Jag älskar verkligen att shoppa, men samtidigt känns det som "När ska jag hinna använda allting?" haha, jaja, det är en smaksak ;)
Har iochförsig en del plagg som jag inte köpte med tanke på att jag övervägde och tänkte efter, de kommer jag nog inhandla när Victor och jag åker iväg och shoppar. Trevligt! ;)

Nu sitter jag som sagt i morgonrock med ett glas vatten och mår, sämre än bra. Men ja, thats life.


Kommentarer
Postat av: strage

d va kul o träffa dej malla.. en skojig prick e du allt.. haaha!

2007-08-03 @ 18:14:38
Postat av: MALIN

strage: Haha, tack detsamma ;) det var riktigt skoj, jag menar jag säger bara en sak: Blomkål!!!

2007-08-06 @ 10:58:02
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0