A WOMAN'S SHOE

image919



Jag verkligen älskar skor och man kan aldrig få för många av dessa snyggingar! Pumpsen är sådana man verkligen vill använda i stort sett jämt. Tack mormor och morfar för att de byggde den snygga skohyllan jag har i mitt rum, Kanon, säger mor, med tanke på att jag då tagit bort några skor nerifrån. Det gillas tydligen! Men självklart ryms inte alla skor så de ligger lite huller om buller.

De silvriga hade jag på balen - och kände mig riktigt fin! De vita skorna jag hade på studenten får jag nog aldrig se igen, på dessa var det alltifrån grönska till öl. Usch.

Har jobbat idag 8-17 så känner mig trött och sliten nu. Ska snart hem till Victor och mysa på framför någon film kanske? Love you.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0