BIKINI = SOMMAR

Jag har verkligen levt i min bikini som jag införskaffade från h&m.com :P Otroligt bra köp faktiskt. Jag älskar att den är vit och broderad med vackra blommor. Vilket kap. Kanon säger jag i alla fall!

Det verkar vara outsiders på tv:n nu. Victor sitter bänkad faktiskt :P

Idag var jag på hägges och skaffade mig:

- fyra vanliga muffins
- två stora chokladbollar
- två stora chokladmuffins
- fyra stora kanelmuffins
- två chokladbollar till
 gissa priset???

19.04 kr. Otroligt billigt! Jag är en stadig kund där, med tanke på att en chokladboll egentligen går på TIO kronor. Ge mig styrka vad billigt allt blev. Är lika förvånad varje gång faktiskt och man går alltid därifrån med ett leende på läpparna...

Kommentarer
Postat av: sanna

Kan man gå dit och köpa fika bröd? Eller behöver man ha kontakter där? blev super sugen=P

2007-06-04 @ 18:44:31
Postat av: MALIN

sanna: jaaaa! haha, det är hur gott som helst :) Och det går att köpa där på andra sidan är det fabriksförsäljning, öppet till 15.30 mån-tors och 13.30 på fredag! Åk dit :D

2007-06-04 @ 20:17:15
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0