DAGENS;

Inspiration

Så otroligt snyggt och rätt i sommar. Älskar verkligen affären "monki" som förövrigt inte finns här i närheten, men det är trevligt att våldgästa denna när man är längre ner i söder.

Min outfit
Vitt linne, H&M
Jeanskjol, Vero moda
Svarta pumps, Din sko
Svart tee med uppvikta ärmar och kortare modell, Indiska
Rosa hjärtan som örhängen (Bild kommer vid ett senare tillfälle)

Händelser
Hoppa studsmatta och käka glass, läsa VR som kom i brevlådan
Titta på Mr Bean's holiday och ska senare titta på filmen Göta kanal 2 som vi hyrde på Ica kvantum
Köpa godis
Ont i ryggar - dålig sömn inatt
Mat på subway, blev lite fattigare där, men älskar verkligen denna goda mat

Imorgon...
Shoppa litegrann
Klippa mig
Hugga ved, jag läser tidning och Victor hugger.. :P

Kommentarer
Postat av: Vic +Jo

Maaaaalin!
Grattis, hoppas att du fick min cd och att du gillade den!..
Nu ar vi i vene, du kan folja var blogg som uppdateras varje dag!
vi ses darling!kyss

2007-06-13 @ 04:24:26
URL: http://venezuela2007.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0