DET BRANN IGÅR

Igår vid 22.00 tiden fick jag reda på av min morbrors sambo att det brann i ett hus här i närheten. Edvin och jag tittade ut och vi såg den mörka röken på himmelen. Hemskt tragiskt! Jag skrek på mamma och hon visste precis vilket hus som brann. När detta hände sprang jag upp till Victor igen och sa till honom på en gång att vi måste åka iväg och titta på detta. Pappa blev orolig att jag skulle gå fram och störa räddningsarbetet för att jag ville på intervjuad men jag lovade att detta inte skulle ske :P Väl framme såg vi branden och den totalförstörde huset från grund. Hemskt hemskt hemskt! Tänka sig, alla minnen och allting som finns i ett hus.
Hualigen! Istället började brandmännen fokusera sig på att branden inte skulle sprida sig, att börja rädda huset var inte ett alternativ. Idag ska vi åka förbi och titta hur det ser ut på denna plats. Tack för att det finns brandmän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

huset skulle bränas ner eftersom det ståt tomt så länge:p

2007-06-15 @ 12:18:52
Postat av: Anonym

Ja, precis. Det var brandmännen som gjorde det. Istället för att riva det brände de ner det.

2007-06-16 @ 10:15:50
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0