IGÅR;

Klippte jag lugg, äntligen! Blev riktigt bra faktiskt :)

På kvällen kom Max och Mikaela förbi och detta var hur mysigt som helst! Vi kikade på tv och de hade med sig polly & juice :) Snälla människor. Mikaela tipsade om "FrTre"'s bilddagbok där det finns bilder genom de tre gångna åren, och där även jag var med det första året! Var lite kul så jag kikade förbi på denna och hittade några gamla godbitar. På den tiden - när jag hade långt hår! Vilken underbar tid, och vilken underbar klass. Dock ångrar jag inte mitt byte från Frisör till Samhällsekonomi. Hur bra som helst!



1. Jag fixar Linas hår, permanent!
2. Mitt hår ska få en rosa slinga. Jannike och Lina fixar och trixar
3. Fortsättning. Åh vad långt hår jag hade
4. Hela vår klass. Jag till vänster. Mysigt!

Se mer bilder och liknande på http://frtre.bilddagboken.se/

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0