JOBBA PÅ JOBBA PÅ

Oj vad jag står i. Började 10 idag så jag är hemma på lunch/middag nu! Känns bra att man har nära till jobbet så en timme hemma om dagarna gör mycket ändå :P Börjar igen strax efter tre och jobbar sent. Skriver därför ikväll på bloggen mycket mer, hoppas jag! Har tänkt att köpa med mig en rolig tidning också för den delen. Älskar att Victor köpte "Modette" till mig och skulle överraska, bara det att det var det numret jag hade. "Men det står ju juni?" haha killar! Men det sötaste är ju i alla fall att de försöker :P Huvudsaken! Jag lär nog få köpa denna tidning själv istället. och en annan också! Ikväll ska jag även lägga in kläder i garderoberna. Det måste göras! Mor som har varit så snäll och strukit. Nää, nu toaletten sedan lite TV innan cykeln bär iväg mot the work.

You, and me.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0