NICKY HILTON

Riktigt sommarfräsch på denna bild måste jag säga :)








Nu har det äntligen ordnat sig och jag har beställt löshår, hoppas hoppas hoppas att det hinner komma nästa vecka nu! Eller rättare sagt DET MÅSTE KOMMA! Annars vet jag inte vad jag gör faktiskt. Sminkningen är bokad också, och jag har fortfarande inte fått färg på mig. Klänningarna är klara och skorna likaså (som jag fortfarande inte kan gå i!) Måste använda upp dem litegranna! Smyckena som jag skrev om tidigare är underbart vackra och morotskakan på staden som mamma och jag åt var underbart lovely. Mums!

Victor ska inte på middag med sina kompisar ikväll. Tack! :)

Kommentarer
Postat av: Beundrare

man skulle inte kunna få se hur balklänningen ser ut ? :)

2007-06-02 @ 16:36:07
Postat av: MALIN

Beundrare: Det kommer det kommer! Håll ut en vecka till :)

2007-06-03 @ 20:12:47
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0