SLUT MED UPPEHÅLLET

Jag måste verkligen skärpa till mig nu och börja blogga igen, har bara inte haft tid under helgen - ibland måste man faktiskt prioritera annat om jag ska vara ärlig :P En underbar midsommarhelg har jag haft iallafall. Var i Victors stuga på fredagen och hade mysigt med släkten där. Lördagen spenderades i soffan med dvdfilmer och gott ätande tillsammans med Victor och söndagen var underhållssam. haha. Vi åkte ner till Norrfällsviken för att hämta lite grejer! Det är så djuriskt fint där nere i skärgården. ojoj, jag satt bara och "åååhhade" i bilen. Lite läskigt på alla slingriga vägar men Victor kör som en man ;) Sedan bjöd han även på en magnumglass. Gott! Middag hos hans mamma igår med syskon. Sedan vaknade jag idag och åkte hem hit för att jobba. 10-20.15. Nu har jag lunch och ska tillbaka runt klockan 15. Och god mat har jag ätit.

Ikväll kommer bilder på gårdagens shopping och midsommarutstyrsel ;) Vi ses då!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0