THE SIMS H&M

Åhh, äntligen ska jag få detta hem till mig. Vad glad jag blir ;) Oscar ska få ett spel också så vi tänkte beställa tillsammans! Helt underbart - alla regniga lediga dagar är räddade. Jag älskar verkligen the sims 2, men som sagt det var längesedan jag spelade det. Man har såå mycket annat för sig nu. Men en dag med regn och Victor som är upptagen med jobb kan jag kanske sätta mig ner och klura på detta. Yiippiie!

Ska bara undersöka vilket alternativ som är billigast att beställa på. Har hört några dåliga sidor och några bra, får se får se.... :) Det är såå varmt här nu alltså! Vi bor bäst i Sverige - alla säger det! Bästa vädret efter kusten och i mellersta Sverige. Tack för det!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0