TILL STADEN OCH HEM IGEN

image994


 

Idag var jag klädd i denna underbara shortsdress - så otroligt bekväm och perfekt! Till detta var det grått och guld accesoarer som gällde. Efter shoppingen åkte vi till kvantum för korv med bröd, piggelin och lite smågodis ;) Lite och lite, hahaha....


& detta hittade jag idag, inte så mycket men blev i alla fall kalasnöjd.

1. Hårsnoddar som är i den bästa storleken faktiskt, h&m 19,50:-
2. Plånbok som jag suktat efter länge, lindex 149:-
3. Ögonskugga isadora 4 pack, h&m 115:- Bästa färgerna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du se så överdrivet fejk ut?

2007-06-30 @ 18:21:25
Postat av: MALIN

tydligen

2007-06-30 @ 19:29:55
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Linda

Vad då fejk?! Du har tydligen aldrig träffat Malin!
Vad less jag blir på alla fjantar där ute som har så många onödiga kommentarer men inte vågar skriva sitt namn. Kram till dig Malin!

2007-07-01 @ 12:37:52
URL: http://lindaeson.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0