URSÄKTA

Jag ber om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen det kommer att bli idag och lite till framöver. Men jag har så djuriskt kul denna vecka så det finns inga ooord! Igårkväll var det båtutflykt med Victor och grabbarna och efter det klassträff i hamnen och grillning på schemat! Idag har vi bara slöat, jag kan inte vara utomhus eftersom jag är kokhet på axlarna så vi har spelat kort, tittat på film och liknande! Världens bästa väder i och för sig. Snart, eller om en halvtimme, åker vi hem till en kompis och sedan efter det blir det klassträff igen! igen! Efter denna klassträff bär det iväg ut på 48-timmars. FYRTIOÅTTA timmar kvar till studenten, makalöst!

Ikväll blir det en knallrosa sidenklänning. Har aldrig använt den ute här faktiskt. Skoj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha så roligt! Och grattis till studenten. Bästa tiden i mitt liv var min student förra året. Hela sista veckan var så underbart kul! Njut så mycket du bara kan, för jag lovar att du kommer att längta tillbaka till den här veckan nästa år : )

2007-06-07 @ 08:35:26
URL: http://lindaeson.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0