VÄRMESLAG

Jag håller på att avlida i denna värme - men gött är det minsann! Idag har vi träffats med klassen uppe på ett berg och grillat - hur mysigt som helst! Strålande sol. Sista dagarna nu alltså, unbelievable, jag tror inte att det är sant! På fredag tar jag verkligen studenten och det känns hur bra som helst! Otroligt :) Efter detta gick jag på stan och Victor ringde eftersom han lunchade precis och då gick vi och fikade/lunchade,. Mysigt! jag älskar verkligen denne man! är sugen på glass nu! Tjingeling!



Dagens outfit:
- Grön klänning
- Remsandaletter

Ikväll ska vi grilla med klassen igen klockan 2o.3o men innan dess ska vi ut med båten. Jag älskar verkligen att åka båt. Vilka underbara dagar man lever nu alltså! Oj oj oj!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0