ÄLSKAR DIG

48802-684
48802-683


Över 5 månader har vi nu varit tillsammans och jag är fortfarande dödskär. Jag kan inte rå för att jag bara måste ha dig nära varje sekund, varje minut, varje timme och till och med dag. Otroligt. Idag är första dagen på över en månad som vi inte är med varandra en HEL dag. Däremot har jag ringt dig - mycket! Jag älskar att höra din röst, att vakna med dig och att du är så utomordentligt perfekt. Ingen är som dig. Ingen får mitt hjärta att klappa för varje liten grej och ingen får mig att le så mycket som du gör. Jag trivs med dig, jag älskar dig. Så otroligt mycket! Tack för att jag får vara din, älskling, det betyder absolut allting. Du är den bästa och enda jag vill ha. Jag älskar dig, Victor.

& Jag älskar att du till slut posar med mig också - I Uppsala till och med.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0