EFFEKTIVA LÖRDAG

Oj, jag är alldeles slut av matthet. Vart ska jag börja?
Igår var Victor och jag chaufförer och körde hela kvällen + natten. Skjutsade hem min lillebror och då passade vi på att följa med hem till mig, sov här inatt och Victor var tvungen att åka tillbaka för att jobba idag! Jag kommer in senare ikväll. Så skönt att ha körkort, har jag någonsin sagt det? Njae.

Nu har jag precis städat klart hela mitt rum, bytt lakan och till och med skurat golvet. Jag är värd att få titta på gilmore girls och käka godis! TACK! :D

Igår shoppade jag en del, bl a ett par herrskor, en ny rosa nikebag, lite kläder, ett rosa linne, rosa bh osv...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0