HELGENS

Ibland är det skönt med en hemmahelg och det har det verkligen varit. Helt hemma, helt ensamma! Nice! ;) I fredags var det utgång, sedan igår städade vi praktiskt taget hela dagen och detta gjorde att vi somnade inför "Passion of the christ" på tv:n, redan klockan halv åtta. Vi båda vaknade vid tio och jag skällde på Victor att vi hade sovit bort hela dagen så vi satte igång att ta bort lite grejer och gick nedför trappen, kom ner och jag tittade ut: "Victor, det är alldeles mörkt ute, är du verkligen säker på att det är morgon?" "Jaa, klcokan är ju över tio" "Ja, men, tror du inte att den är tio på kvällen?" Då gick även han ner och tittade på klockan, 22.09 haha. Sjukt. Den var på kvällen och vi borstade tänderna och lade oss igen. Istället vaknade jag klockan 7 denna morgon och Victor vägrade minsann kliva upp då, vi klev istället upp åtta ;) En söndagsmorgon!

Har idag även städat klart och gjort mat, det blev pannkakor med sylt och glass. GOTT! Sedan tittade jag på G.A medan Victor åkte och handlade, lösvikt och cosmopolitan ;P Min sötnöt ;) Nu tittar vi på avgörande hockeyn ;P 1-1.

Och psykologin har vi gjort klart, redovisning imorgon!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0