I MIN VÄSKA (EN AV DEM)


image725
Hm,, vart ska man börja? Jag hittade lite smått i min väska ändå. Min nyckelring är ett måste, och har fått nallen av min älskling. Lipcyler och två läppglans. Victors Gant parfym (btw. godaste som finns!) mp3 rosa, som jag ändå aldrig använder, spegel och läkerol + tuggummin brukar alltit finnas. En deo och hudkräm. Hårspännen, hårsnoddar och hårklämma. Skavsårsplåster, ett brosch? med Nanne på, har legat där sedan melodifestivalen. Min alldeles egna plånbok (som däremot inte innehåller en enda peng. Pennor och även sist men inte minst min linsvätskadroppare?

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken snygg börs och väska... vart kommer dom ifrån?

2007-03-24 @ 15:40:58
Postat av: MALIN

Mia: Tack så mycket ;) Min plånbok har jag köpt på h&m och den säljs där fortfarande, min väska köpte jag vero moda och jag tror att den är slutsåld - tyvärr.

2007-03-24 @ 16:38:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Mia

Ok, tack så mycket, kommer du ihåg nåt pris? :)

2007-03-24 @ 17:39:04
Postat av: M ALIN

Mia; Yes box, priset för dessa är börs 98:- och väka 289:- ) Bara att investera bruden!

2007-03-24 @ 20:11:35
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0