LISTA

Längesedan det gjordes en lista här i bloggen, här kommer en ;)

10 FAVORITER
Färg: Rosa
Mat: Kyckling
Band: Bra frågaa?
Film: På sistone den nya med Will Smith
Bok: Gossip girl serien
Sport: Hockey :)
Årstid: Vår/Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj och hallon
Tid på dygnet: Morgon (somnar alltid på kvällen)

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Kär och galen (Victor ringde precis)
Smak: Godis och tuggummi - en sorts blandning
Kläder: Linne och byxor
Bakgrund: TV
Nagellack: Tog precis bort det rosa jag hade
Tid: 14:57
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: När det inte går som man tänkt sig

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja/Nej
Brutit mot lagen: Nej
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej? Eller jo, när jag var bebis :P
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja


3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Victor (Min bäste vän, och min största kärlek)
Du tycker om: Älskar Victor, min familj, hans familj och alla jag känner.
Du inte gillar: Det du!


2 VAL
Kaffe eller te: Eftersom Victor älskar kaffe, så kaffe...
Vår eller höst: Vår

1 KÄRLEK
Victor


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0