LISTA:

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:

1. kassörska ica
2. lite frisör
3. servitris (prao)
4. frisör (prao)

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.  pretty woman
2. hur man blir av med en kille på tio dagar
3. ett päron till farsa filmerna
4. sunes jul

C) Fyra ställen jag bott på:
1. alanya (turkiet)
2. carlisle (england)
3. fig tree bay (cypern)
4. at victors

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. one tree hill
2. grey's anatomy
3. oc
4. desp. housewives

E) Fyra platser jag har semestrat på:
se fråga. C

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. people
3. youtube
4. google

G) Fyra favorit-maträtter:
1. kyckling
2. korv med mos
3. husmanskost
4. pannkakor

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. USA
2. sängen
3. hemma hos victor
4. turkiet

Kommentarer
Postat av: Johanna Ulander

Ah Malin, varfor vill du vara i USA? =)Nar man ar ar inser man hur bra det ar i Sverige. Haha! jag hade en helt annan uppfattning innan jag kom hit. Folk ar inte sa modemedvetna som man tror, inte om man tanker i procent iaf. Jag ha blivit jatte- sunkig =) Assa ar det svart att shoppa H&M ocksa...Alskade H&M! Kramar Johanna

2007-03-29 @ 02:48:56
Postat av: MALIN

Johanna: Jag förstår dig :P haha, borta bra men hemma bäst! ;) Du måste ju berätta, hur är det där? Är alla sunkiga? haha, galet, man har faktiskt en helt annan uppfattning - otroligt men sant! HM är en älskad favorit - för oss alla! Ha det bäst, kraamar!

2007-03-30 @ 17:08:36
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0