ÖKA & KÄMPA

Modomatch, ikväll igen! Hem till mormor och morfar åker vi allihop, jag, Oscar, Victor och Edvin. Mys! ;) Det är alltid trevligt att hälsa på dessa personer, saknar ihjäl mig efter dem nu faktiskt! Idag var det ett arbetssamt pass på idrotten vilket har lett till att jag inte kan röra mig nu för tillfället :P Ajaj. Längtar till att Victor kommer hit, vilket han gör klockan kvart i sju! MUMS MUMS har jag ätit för fulla muggar och Oscar och jag har insett att när man äter falukorv med makaroner tar man alltid MER korv än mackisar. Det är ren fakta!

Jordens värme ute, våren är här ;) ELVA grader i skuggan! WHAT?
jag MÅSTE plugga internationell ekonomi - ekonomi med andra länder, ibland roligt, ibland tråkigt. Längtar ju till hockeyn nu istället. jaja..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0