EFTER SKOLAN

Igårkväll såg jag och Victor en film som gjorde mig helt galen att jag grät i slutet. Usch vilken hemskt film. The Hitcher heter den och är verkligen barnförbjuden om man säger så! Bra var den i alla fall - sevärd helt klart! &  jag tycker verkligen att Sophia Bush är  den klart snyggaste skådespelerskan! Håller ni med?

Idag var det skoldag som vanligt med geografi första timmen - sedan hål till halv tolv och en timmes matematik - prov på torsdag! Åkte därefter hem med Victor så tog han mercan tillbaka. Jag stannade kvar här hemma och därför får han hämta mig efter hans affärsjuridikprov med tanke på att vi ska hem till moi.

Dagens outfit:
- Kort kort jeanskjol
- Rosa linne
- Rosa/vit randig munktröja
- Vita ballerina
- Rosa väska/Metallic väska - två st

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0