SÄG ATT DU ÄLSKAR MIG

Victor och jag var heltaggade till en rolig komisk film etc, men det blev raka motsatsen. Man blev nästan lite lite lite ledsen, besviken och irriterad. Hemskt är det i alla fall men en otroligt sevärd film faktiskt!

Gårdagens shopping:
- Kortkort kjol a la Kling
- Strumpisar
- En svart parkas - älskar denna
- Sex&the city dvdfilm (har tre nu, det börjar arta sig)

& godis är ju det godaste - faktiskt.

På måndag ska jag prova min balklänning igen! Mormor är såå djuriskt duktig på att sy, snart är den klaaaaaaar!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag har också den kort-korta-kling-kjolen. så sjuuukt fin!

2007-05-06 @ 14:52:06
Postat av: MALIN

Frida: Så sjukt snygg och så otroligt billig! Ett riktigt kap! :D

2007-05-12 @ 11:24:08
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0