SARAH JESSICA PARKER

FASHION PLATE photo | Sarah Jessica ParkerKlockren outfit måste jag få påstå. Hur läcker som helst! Jag älskar som mest längden på hennes jeans, har försökt att leta sådana men ej kommit till skott på ett par. Det finns inte i denna värld? Eller? Någon som vet?

Hennes väska är även den "to-die-for". Klart snyggast i rosa färg & hon matchar detta bra till gula pumps. Neon - Såå 2007.



Jag tycker om det här med att börja blogga på allvar igen! Nu ska jag bara få till någon läcker bakgrund (& det kommer inte ske inom det närmaste, men jag hoppas hoppas!)

Outfit:
- Vita leggins, ginatricot
- Turkost linne, ginatricot

Snart iväg för att hämta min käre pojkvän!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt snyggt med de gula skorna! =)

2007-05-31 @ 11:09:41
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Malin

Amanda: Eller hur, jag tycker verkligen att de var som gjorda för henne och hennes outfit. Mycket vackert!

2007-05-31 @ 15:59:57
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0