22/11

image1504

image1505

Till att börja med ber jag om ursäkt för mina strumpor, men jag var tvungen att ha något värmande på fötterna ;) Och jag går ju trots allt i skor HELA dagarna, tänk dig själv i samma skor 11 timmar om dagen? Olala, då krävs rediga skor och dessa skor är helt enkelt min bästa investering 2007. I Love them!

Förövrigt har jag på mig lackleggings från ginatricot, tshirt (klänning) från ginatricot (hittade denna med lapp och allt, haha, den hängde här hemma på min s.k. "häst" och ja, jag var ju tvungen att använda den och jag lider inte för det! Långkofta ginatricot, skinnjacka från ellos och mcboots wedins. Armband från h&m as usual. Igår skulle man helt klart arbetat för gina. Haha :) Jag älskar den där klänningen på ginatricot, med paljetter. Ursnygg, men dessvärre kommer det bli en sådan man använder EN gång, MAX. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyyggt!

2007-11-24 @ 17:10:59
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: MALIN

Linnea: A men man tackar och bockar bruden :)

2007-11-24 @ 22:56:43
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Anonym

Gulligt att du posar utan skor. Bra också att du använder helsvarta tunna strumpor.. för det är ju utan tvekan finast!

2012-01-22 @ 17:13:33
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0