23/11







Idag fick jag ljuvliga kommentarer om min skinnkjol, och det är faktiskt så att den är en dröm MEN dessvärre alldeles för stor, en strl mindre hade verkligen inte skadat, den står rakt ut där bak och jag vet att fler bloggerskor klagat över dess passform, och den är verkligen KASS. Kvinnor har kurvor! haha, så är det bara! Denna kjol är spikrak, så rak som den kan bli. Men ändå, jag använder den för att jag tycker om den! Helt klart! Kjolen är från ginatricot och kostar 199:-. Polotröja och tubtopp från h&m, leggings h&m (nya). Väska från h&m i Uppsala, den är verkligen en favorit bland mina väskor och likaså halsduken och mössan. Kappan har jag haft ett tag och en knapp har lossnat men lika glad för det är jag...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kjolen ser riktigt snygg ut.. Jag ska absolut ta en tur till Gina och titta om den finns kvar

2007-11-24 @ 10:21:30
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: MALIN

Sofie: Tack till dig! :) Ja det tycker jag verkligen att du ska göra, den är värd vartenda öre kan jag be att få tala om, jag menar inte ens 200 kr. Det är bra priser, det gillar vi :)

2007-11-24 @ 17:04:34
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0