27/11

image1539

image1540

Aa, jag hade ingen som helst inspiration denna morgon, men tog mig upp ändå och klädde på mig. Det fick bli detta. En svart kjol som jag hittade i garderoben, från H&M den med faktiskt, grå leggings H&M (nya), Marilyn tee från Veromoda och svart cardigan med dragkedja från H&M. Jag drog en dunjacka över det hela, för denna morgon var det K A L L T. Tre minus. Tänk er då när det är trettiotre? Otroligt. Makalöst och helt enkelt underbart. Man andas så friskt ändå :)

Ja, tänka sig vad långt mitt hår blivit, håller ni INTE med? haha, btw. Mitt arsle ser otroligt stort ut och jag kan bara säga att det är ren fakta. En bild ljuger INTE har jag hört, tyvärr. Men jag lever med det och gottar mig istället med meeer godis. Because Im worth it!

Victor kom förbi mig på jobbet idag, det var skoj och på tiden. Jag fick hjälpa honom med en present. Det var lite kul! Han har fortfarande kvar h&mkortet tillsammans med mig, haha, jag får poängen liksom! Men det är snällt, istället som gengäld gav jag honom 20% kupongen som jag fick, den behöver jag INTE. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha men malin då:P vilken utnjyttning att du får poängen;):P men det gillar vi! :D :P OCH DU ÄR HET! pusspuss/Jo

2007-11-27 @ 21:55:17
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Jonas

Asså.. äter du godis varje dag Malin?

2007-11-27 @ 23:03:33
Postat av: MALIN

Johanna: Haha, jaa jag menar ju det ;) Det gillar vi allt! DU ÄR HET GUMSAN! ;) Saknar dig skarpt, bara några dagar nu! olala. KYSS!

Jonas: Det kan du skriva upp ;) haha, men jag blir bättre och bättre, så det blir mindre och mindre :D

2007-11-28 @ 09:01:43
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0