29/11

image1546

Let's go clubbing. Idag hade vi sådana här tröjor på sig. Det är ju inte var dag man får bysta upp sig här på bloggen men nu tog jag verkligen tillfälle att visa upp mina små bröst i ett större perspektiv. Intressant? Nej nej, men det är ju bara jag ändå. I slutändan. Ahh, lägg inte märke till någon bakgrund tack, den är ostädad. Däremot älskar jag min klocka på handleden, den har dock blivit förstörd av "larmgrejen" som innehåller magnet. Den dras till klockan och jag faller överbord every time. Vilken starkhet det är i de där ändå :)

Dagen har vart fullt ös medvetslös, och det har varit mycket skoj! Mycket med varor och mycket med kunder, det kan INTE bli bättre. Älskar när det är 10%. Det gillar vi. Du har väl blivit medlem? Vavava? Annars GÅ MED NU!

Och till den som är intresserad: Jag hade jeans med hög midja från ginatricot, till den här tshirten. Och nu har jag ont i huvudet pga att jag frusit som aldrig förr hela dagen. Sådant man får ta antar jag.

Kommentarer
Postat av: Mattis

Va sööt du va ;-)

2007-11-29 @ 21:02:49
Postat av: MALIN

Mattis: Haha, tack tack tack bruden! Sött av dig ;)

2007-11-30 @ 09:35:29
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Mattis

Bruden?? Nej, jag är man! ;-)

2007-12-01 @ 18:07:53
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0