Åh åh åh

Jag som ville ha något roligt att skriva och precis när jag tänkte på detta hittade jag denna lista (ja, jag måste fota mer saker, för jag själv skulle tröttna på denna blogg om det aldrig visas bilder, men det kommer! Jag lovar! Pss. när jag åker ner till uppsala i början av nästa månad kommer det hända saker, då är jag liksom LEDIG HELA DAGARNA och har även med mig min bärbara. Kanoners! Ni får kika in då :P haha, bilder always liksom!)

Namn: Malin
Smeknamn: Malla, Mallis, Malino & även gumman! haha.. osv. 
Födelsedag: 19 september, jag är stor nu
Födelseort: Örnsköldsvik
Ögonfärg: Blå och/eller blågröna
Hårfärg: Blont
Pluggar: /de ekonomi, sam-ekonomi. Och även ett år frisör, jag diggade mer ekonomin i det hela
Familj: Mamma, pappa, lillebror och en till sådan

FAVORIT
Färg: Vit, grå, svart
Plats: Min säng faktiskt, haha tro det eller ej
Land: Jag skulle säga Sverige men England var verkligen fascinerande, ska nog åka ner igen väldigt snart och hälsa på, jag längtar
Spel: Guitarhero! ;)
Drog: Måste nog säga godis, med tanke på att jag äter detta öhm... jämt?
Film: Det finns ingen som The Notebook
Djur: Men hualigen. haha, men de är säkert söta ändå?
Affär: H&M (får jag säga någon annan liksom? nej men jag älskar denna helt klart!)
Serie: Desperate housewives har verkligen blivit bättre ;)
Skor: Min uggs som jag precis hittade alldeles nyss, vad glad jag blir! Slipper köpa ett par till!
Internetaktivitet: Blogg blogg blogg ;)

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln: Självfallet, haha, det är ju Malin vi snackar om. :P
Gnälla: Faktiskt mycket mindre än förut, har börjat acceptera saker och ting från en annan synvinkel, hööm? nääe
Skrika: Nej det var längesedan haha, och nu är jag också seriös
Sova: Jaaaa! Alldeles ensamen i min dubbelsäng, men det är faktiskt skönt, har en sida med kläder och en med mig själv!
Ha ångest: Nej! Varför liksom?
Skada dig själv med flit: Nej nej nej! Huvva!
Ta mediciner du inte borde ta: Haha, har jag någonsin tagit en medicin?
Vilja dö: Uscha
Drömma mardrömmar: Nja, det har väl hänt
Drömma sexdrömmar: -
Ta droger: Uscha
Försöka vara annorlunda: Ja, jag är det också, jag vill INTE vara som alla andra,
Klä dig i svart: Händer alltför ofta :P
Gå till kyrkan: Jaa, och jag älskar det! men nu var det längesedan tyvärr, jobbar ju alltid
Ljuga: Nja, no comments
Hata folk: Ser ingen anledning
Lita på folk: Och det har jag slutat med faktiskt.

NÄR
Åt du senast: Alldeles nyss, mackor med alla dessa pålägg :P
Läste du en bok senast: Ett bra tag sedan, om inte andaktsboken räknas som jag läser varje dag`?
Var du på konsert senast: Öhm jag minns inte, eller jo melodifestivalen i övik?
Köpte du något senast: Förra veckan, lite shopping :D
Svor du senast: Aldrig gjort
Sjöng du senast: Gör jämt, alltid på jobbet, alla bara skrattar när jag trallar på! :P
Klagade du senast: Kommer inte ihåg.
Är det sommar: Inte idag i alla fall

VEM
Saknar du: En del faktiskt.
Vill du döda? Ingen
Rörde dig sist: Mamsen kanske?
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Öhm haha.
Vill du kittla: Nja ingen för stunden
Kramade du sist: Emma :)
Vill du prata med: Många
Skrek du på sist: Mamma kanske?
Vill du vara som? Ingen
Vill du bli galet full med: Ingen
Gjorde dig riktigt glad senast: Många, alltid på jobbet liksom!
Fick du sms från senast: Eveline tror jag :D
Ringde dig senast: Victoria :D

HAR DU
För många vänner: Nej men helt underbara :D
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Ja det har jag haha, eller jag har haft, hemska sådana
Skadat någon: Ja det har jag
Färgat håret: Ja tyvärr

Brutit några ben: Nej
Några piercings: Bara öronen, fyra stycken
Några tatueringar: Nej och ser ingen anledning
Komplex: Ja
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Ja det med, men där har jag däremot ångest :P
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Nja, kanske?
Stulit någonting: Nejnejnej!
Lämnat landet: Jajaja!
Rymt hemifrån: Jaa, haha till mormor och morfar, mamma ringde dit det första hon gjorde och mormor sa att jag var där, utan att jag visste, jag var så glad över att de inte visste vart jag var, eller?
Tuttat eld på nåt: VED?
Gjort något olagligt: Nej det tror jag inte? Eller jag kanske har kört bil utan att mitt körkort fått följa med..

HUR
Går du: Snabbt, alla får dras med, jag drar ALLTID min kusin, hon är såååå seg på att gå!
Svarar du i telefonen: Hallå
Fördriver du tiden: Med att jobba tydligen
Mycket pengar har du: Nja, inte mycket alls, hade hellre haft mer :P haha, ska köpa lotter hädanefter!
Tjänar du pengar: Ja, men det blir inte mycket för världens!
Bäddar du sängen: Nja, inte så petigt!
Ofta diskar du: När det står disk framme :D
Ofta städar du: Brukade göra det mer ofta förut!
Många stör du dig på: Jag vet inte, alla som inte plockar undan efter sig och alla som slänger kläder på golv på jobbet!

Ofta träffar du din familj: Varje dag och det gillar jag :D
Mycket äter du: Oj, det blir bara mer och mer, men det tycker vi om!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0