Ännu en kappa!


Alltså detta är JORDENS FYND. Denna makalösa kappa är så fruktansvärt otroligt billig nu. 298:- Ord. pris 698:- Passa på innan den tar slut, fyra stycken kvar i Övik nu! (Om inte mindre) Emma skulle köpa en igår (när det var 10% men hon kom aldrig, snopet! haha) I alla fall tycker jag om skurningen på jackan och knapparna. De är lovely. Den svarta är dock inte nedsatt. Vill bara påpeka att idag är det INTE 10% det var bara igår. Mysys.

Jag tycker att denna stjärna är söt med sin knut på huvudet. Mycket bra mycket bra. Detta får mig att vilja åka till Stockholm. På måndag kanske? Jag MÅSTE nog, haha, har ett shoppingsug större än det vanliga, och ändå handlar jag VARJE dag.

Bild: Stockholmstreetstyle

Kommentarer
Postat av: Johanna

MALIN MALIN MALIN snart är du in town;)!!

2007-11-30 @ 14:04:58
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0