Dagens förtäring

image1545

Jag har även kommit på att jag äter alldeles för lite mat på ett sätt, därav mitt extrema godisintag - Kanske? Jaja, läste i en blogg att en vanlig tjej som INTE idrottar bör äta minst 3 potatisar, fyra biffar osv. Det är mycket tycker jag, men kanske inte? Därför tog jag mig två stora och tre köttbitar med sås idag, plus två mackor att ha på fikat. Olala, jag hade även banan och clementin i lådan på jobbet. Därför blev dagens intag liknande:
- Oboy och en macka
- Lunch, se ovan + två stora bitar kanellängd
- Fika: macka, banan och clementin
- Allt som allt, tuggummin och halstabletter hela dagen
- Godis, lösvikt ca 300 g. As usual i bussen hem :P haha, måste måste skärpa mig, men idag var jag inte ens sugen på det haha, det är allt bra, jag ska äta så mycket att jag tröttnar, jag är på G
- Middag, potatis och korv. Det är bland det godaste jag vet
- Oboy


Än så länge :P haha, ser bra ut ändå, det kunde vart värre. Nu roomservice igen :)

Kommentarer
Postat av: Idiamin

HAHA den blogg du läst om matintaget kan inte varit en seriös blogg. Tänk då vad en idrottande kille måste äta, typ 13 biffar och 8 potatisar.
Roligt att du knäppt kort på maten:D Kan du inte fortsätta och göra det varje dag?

2007-11-28 @ 23:31:44
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0