De är ju bara barn...

Kära blogg. Jag uppskattar verkligen dig mer än allt annat och idag måste jag bara uttrycka mina inre känslor. Dagen gick hur bra som helst, det var lite varor men desto mer kunder och det kändes lite "storstadsaktigt" där mitt på dagen och lite senare på em, allt var kaos! Städning städning, men det var kul! Till och med provhyttarna var värda koll VARJE sek, jag gick iväg två min till chefen och när jag kom tillbaka var "HELA" hästen full. Sjukt bra och kul! Nja, men ganska.

Nu kommer jag till saken, när jag gick hem och förbi ica för att köpa twix (ja, jag har ätit godis nonstop HELA DAGEN med tanke på att det fanns stora skålar lösvikt från klockan 9 i fikarummet och vi hade även godis i kassan och packborden, jag åt konstant haha...) betalade jag och gick till bussen. Där sitter två tjejer och låt mig beskriva det lite tyst... röker. RÖÖÖÖKER!? Hur i hela friden är detta sant, tänkte jag. Men ja, jag tittade igen. De där små tjejerna som kanske är 12 på sin höjd högstadieålder satt där med varsinn cigg i handen!? Sjukt. De blev genast mycket blyga när jag kom förbi och de drog ett bloss, och sedan spottade etc. Sjukt, jag förstår det inte. Jag vet precis vilka de är och de är bara BARN. Vad gjorde jag som barn? Lekte med dockor liksom, i dagens samhälle sitter de där och röker. Hemskt. Vart är världen påväg?

Nu IDOL

Kommentarer
Postat av: Jonas

Frågan är vad som är nyttigast, röka eller äta godis nonstop hela dagen... =)

2007-11-17 @ 09:14:38
Postat av: MALIN

Jonas: ja, du, haha det vågar jag INTE svara på :P hahaha..

2007-11-17 @ 09:49:26
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0