Detta införskaffade jag mig







1. Får man visa underkläder på internet? Det är frågan, jag tog chansen att visa dessa små ting. Så söta med rosetter.. 39,50:-/st

2. Åh, jag älskar den här ljuvliga blusen, kanske det kallas? Så söt, så otroligt snygg färg också, den gör sig verkligen inte rättvisa på golvet, men lite längre ner kommer en bild när jag har tagit på mig den för foto, alldeles nyss.. Bli inte rädda det är bara en trött Malin. I alla fall är den från h&m och kostar 249:-

3. Otroligt snygg svart sak, ett bra basplagg att ha i garderoben självfallet. Även denna gör sig inte rättvisa på golv. Kläder är till för att användas på MALIN, jag vet jag vet. 149:- (!!) Billigt! Jag blev fascinerad och var tvungen att köpa den. Hur många gillar INTE blixtlåsdetaljer liksom?

4. Den berömda kjolen från H&M. Denna är grå, jag har även den rutiga. Skitsnygga, dock är den här i mindre strl och passar mycket mycket bättre än den rutiga, varför köpte jag en förstor? haha, det är frågan, men den går att använda också helt klart! 198:-

Allting för runt 450:- Som hittat!







Ja, här har jag då den otroligt vackra blusen på mig. Sprillans ny och lappen är kvar. Jag tackar ja, den ska användas på inom en snar framtid. Så otroligt bra! Till jeans eller bara ett par enkla svarta byxor, dock inte leggings.. haha, det kan vara en syn! Olala, rumpan bar liksom! Nej fy vale. Har man leggings ska man åtminstone TÄCKA RUMPESTUMPEN. Jag märkte en tjej som INTE gjorde det, hon hade strumpbyxor, ett par svarta sådana, tunna, och string till detta plus en vanlig kort tröja till. Snyggt? Icke sa nicke. Jag tyckte bara att hon borde frysa utomhus ändå.

Kommentarer
Postat av: F

kommer den svarta tröjan från h&m? :)

2007-11-25 @ 15:06:14
Postat av: MALIN

F: jaa, från ungdomsavdelning, dvs. divided! Så otroligt snygg ;)

2007-11-25 @ 15:43:22
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: emelie

grymt snygg blus! färgen passar dig som pricken över i:et!

2007-11-26 @ 21:27:11
URL: http://emmelee.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0