En lista

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En svart stor och bred dunjacka, en grå alinjeformad kappa med knappar, en svart kappa, en svart parkas, en annan svart parkas, en svart cape etc.
2. vad använder du just nu för skor? Ett par ridstövlar, ett par skoletter med klack, ett par boots, ett par andra boots, pumps och grå pumps
3. favoritfärg på kläder? Jag älskar senapsgult, men svart och grått är mitt allt!
4. favoritmaterial på kläder? Ja inte akryl i alla fall :P
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag har allt jag vill ha, det enda jag saknar är en paljettkjol och en svart kavaj. Jag har föör mycket grejer
6. favoritaffärer? H&M, får jag säga någon annan? haha, okej ginatricot då!
7. favoritmärke? Jag bryr mig inte faktiskt, men acne har ALLTID schyssta kläder

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
En svart med en stor ädelsten. Skitgrym!
3. smycken? Armband, av nitar och ett annat svart brett, örhängen, halsband etc.
4. solglasögon? Ja, inte ett endaste par nu längre :P haha, sommaren och solglasögon passar bättre.
5. nagellack? Mavala. Las Vegas för tillfället.
6. mp3? Jag har min ipod shuffle, men har inte använt den än, måste måste ladda den!
7. mobil? Sony ericson w910i. Röd! :D Grym och bäst är orden!

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Inte ett endaste dugg faktiskt, eller jo ett läppglans i en jacka, från loréal.
b) handväska eller liknande just nu? Oj, jag har så mycket, en bok från victoria, man ska läsa en sida per dag, kristen andaktsbok! Hur bra som helst, läser på bussen! Min plånbok, mobil, olika tuggummipåsar plus läkerol, hörlurar, papper och penna, anteckningsbok, läppglans och lipcyl, vantar, paraply (mitt rosa) osv.
2. vad är du beroende av? Jesus. Det är jag verkligen
3. vilken sorts lipsyl använder du? Lypsyl orginal - den blå! Eller den gröna, apotekets. Båda fungerar bra!
5. vad köpte du senast? Kläder från h&m
6. har du nåt husdjur? Nej!
7. vad bor du i? En villa, ett hus, you name it!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0