Filmtips

Solstorm

Filmen är helt klart värt varenda krona, tycker jag tralala. Den var riktigt bra och det var bara bra skådespelare i den. Bra för att den var oförutsägbar och det gillar vi dagliga filmtittare kan jag lova. Den kändes dock inte som en deckare/thriller, men så är livet :D

Idag har jag jobbat på som vanligt. Nya tider från och med idag:
Måndag 11-18.10
Tisdag 9-18.10
Onsdag 11-18.10
Torsdag 9-18.10
Fredag 9-18.10


Jag är strålande nöjd med tanke på att min buss går klockan 18.20. Vi fick ändra mina tider med tanke på alla omständigheter, så det fungerar mycket bra nu! Ugly Betty på TV och det gillas, samtidigt som jag försöker att inte se så mycket och göra andra saker istället. Det är jobbigt, helt klart.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0