I min väska finns det...

image1514

... prylar of course. Och inte bara lite, Jag ska kika igenom den nu på en gång så ska vi se vad den har att erbjuda. Väska 298:- (H&M). I loove it. För det första så har jag ett par hörlurar/handsfree till mobilen, plus mobilen i sig, sony ericsson w910i, min plånbok från lindex (förrädare som jag är), matlåda för tillfället en grön, nyinköpta som strumpor från lindex idag, Split - extra och extradrops, linsvätska, nycklar till bilen, lipcyl, busskort, läppstift gånger två som jag aldrig använder haha, Glansspray, deo, anteckningsbok + penna i lila, kvitton och anställningsbevis, kamera med kameraväska, handlotion plus en som är fetare, plus en till handlotion haha, jag måste ladda upp med tanke på alla mina sprickor, ipren och halstabletter, nyckel till jobbet, armband, nagelfil + nagelklippare, våtservetter, plåster, en miniplånbok med femmor och tior (perfekt till parkering osv.) isadoras Pump n´ plump, en ring med sten, hårborste och ALLTID mackor. Haha, det är perfekt när man är hungrig. En bok där man läser ett avsnitt/dag med bibelverser etc, hur bra som helst och även glamour/cosmo.. Jag tror att det var allt faktiskt..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0