Jag har gått vidare


.. och jag är stolt över det också! Tack för allt liksom, nu är det framtiden som gäller. Jag älskar det! För det första: min kusin tycker att jag är alldeles för personlig i bloggen och därmed bör sluta vara så med tanke på att hela SVERIGE har tillgång till att läsa denna. Men ändå, jag vet inte, men jag tycker att det är skönt att skriva ut allt jag tänker och känner, men visst hon har en p i det hela! Jag ska tänka pådet, samtidigt som mina läsare ökat ju mer personlig jag blivit. Jaja..

En sista personlig grej då. Denna låt förknippade jag förr med en kille, ett ex, och ja, jag kunde inte lyssna på den utan att tänka på honom. Men ack nej, jag lyssnar för fullt nu och känner verkligen ingenting, haha. Me like it (eller det har jag inte gjort på år men ändå!). Jaja, jag tycker att låten är grym, vare sig han skickade den till mig eller inte. Nu går den på rix också. Hett!

Pss. Idag har jag shoppat IGEN, haha, lönen kom ju, det brann i plånkan, visar snaart!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0