Julkampanj för MQ


Jag må vara en stor fet tönt, men jag bara älskar hela den här bilden. Den är så vacker så. Måns? Mycket kan man säga om denna karl, men han har verkligen utseendet med sig på sin sida. Jag menar, kära gode gud, han är LÄCKER: jag avlider. Hur ofta skriver en nittonårig tjej att Måns är läcker? Det är väl mest de yngre som gör detta, kan tänkas, men jag säger det helt enkelt. Han är Snygg! Han är verkligen Snygg!

Förövrigt tycker jag att hela kampanjen har väldigt vackra bilder. De är juliga, så ska det vara!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har inte sett nån av bilderna innan.. Men jag håller med om att den är jättefin.
Och du.. det är inte bara småtjejer som tycker Måns är snygg.. Tror att det är tjejer och damer i alla åldrar.. :P Jag och en kompis var och tittade när han uppträde på Malmö festivalen.. och där var folk (tjejer) i alla åldrar.

2007-11-29 @ 21:45:01
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0