Kommentarer:

Ja, nu har jag precis svarat på en del kommentarer och det är så mysigt att få :) Fortsätt skriv, massor! Jag svarar, lovar :) Annars har jag jobbat hela hela dagen, från 10-16, tog igen timmarna jag egentligen skulle jobbat i onsdags, men det var värt det för USCH så kul jag hade idag, MASSOR med människor och tiden gick riktigt snabbt. Mina sår på fingrarna har bara utökats och jag tar minst TRE plåster/dag med tanke på att det ALLTID börjar att blöda när jag står där i kassan, ropar på någon och springer och hämtar plåster, Nu tycker alla synd om mig. haha, det är hemskt, jag fick till och med byta påsar för jag fick inte upp dem. Alla hjälpte mig. Det är kärlek på jobbet det människor! :)

Shopping, outfit och "vad finns i MIN väska" kommer strax, stay tuned!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0