Malin: Behärska dig!

Nu handlar det inte om godis (för den påsen har jag redan satt i mig) och inte heller om mat (för att det kommer alltid i andra hand, godis i första, tro hur länge jag kommer leva på jorden med min diet egentligen? - ja jag ska skärpa mig!) utan om en grej som hände på jobbet. Jag hade telefonen och fick ett samtal "Malin kan du komma in med dammsugaren?" "ABsolut, kommer på EN gång" Jag hämtade dammsugaren och började dammsuga.. Och då när jag stod där och sööög höll jag precis på att yttra mig "Tur att jag kan det där med att suga" när jag plötsligt kom på att det vore förträffligt fel att säga i denna situation när det var en gubbe framför. HAHA, jag är så pinsam, istället sa jag det för mig själv och log upp! Nä, skärpning Malin! Ett steg närmare sättet att TÄNKA FÖRST, HANDLA SEDAN, jag är annars otroligt dålig på det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha ofta maaalin;) duär för galen och det är just därför jag gillar dej så mycket!! KÄRLEK i högsta grad:)

2007-11-17 @ 16:49:59
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Mumsmums

På tal om att säga saker utan att tänka efter. Jag har alltid undrat om Jesus hade en stor Penis. Vad tror du?

2007-11-19 @ 00:37:29
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0