Päls päls päls


Jag har fortfarande inte skrivit om denna heta trend, och det är enbart för att jag tycker att den känns väldigt uttjatad faktiskt, innan jag ens hunnit skaffa mig en pälsjacka. What? Allt går såå snabbt, det ena efter det andra, det ena är inne - en vecka senare - någonting annat. Jag menar Sofi Fahrman har en vippig kjol och två timmar senare har 100 bloggerskor skrivit om denna UNDERBARA kjol, jag en av dem. Varför har samhället blivit såhär egentligen? En fråga att fundera på faktiskt, vad tror du?

Jag tycker i allafall Ashley Olsen är otroligt vacker i mörkt hår.

Kommentarer
Postat av: emelie

oh, nu hann du före mig att skriva ang pälsar...ha funderat på de i flera dar nu..jag är helt förälskad i dom, haha har vart de ända sen jag va liten, vet inte men de är något speciellt me dom... kanske bara för att dom helt enkelt strålar elegans..haha..äh inte vet jag:P

2007-11-28 @ 12:11:32
URL: http://emmelee.blogg.se
Postat av: Nathalie

Innan du köper dig en päls, kika på det här klippet. Hela klippet. Päls är väldigt, väldigt fint! Men efter jag sett det här klippet blir det ingen för mig. Jag kan inte ens säga att det är försvarbart med fuskpäls. Människor omkring dig kommer inte veta att den inte är äkta om på så sätt stödjer du industrin som är under all kritik.
Jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga.

Mvh

www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_medS

2007-11-28 @ 19:50:34
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0