Sjukling

Ja det är jag det. Höll på att svimma av på jobbet, det var bara att åka hemåt. Och hjälp så trött jag är. Så ont i hela kroppen på något sätt och feber det har jag verkligen, kallsvettas hela tiden! Åkte hem klockan 13 men känt det hela dagen. Tröttsamt, hatar att vara sjuk.

Tack Gud för att jag egentligen inte är så hemskt sjuk jämfört med barn i andra längder och tack för att du tar hand om mig och helar mig. I Jesu namn. Amen

Jag har kommit på att nästa gång jag är på möte ska jag verkligen ge mycket kollekt. Det har jag aldrig gjort för att jag varit så snål på ett sätt. Nej, skärpning Malin, det finns de som behöver pengarna bättre än vad du gör. Ja det gör det!

Kommentarer
Postat av: icke religiös

Dags att döpa om bloggen till kristen blogg kanske? Modet är ju i skuggan framför dina hyllningar till din tro!

2007-11-09 @ 16:05:20
Postat av: vic

men kära vän, det ena behöver ju inte utesluta det andra. Menar du att kristna inte får hålla på med saker som handlar om mode eller?..

2007-11-10 @ 14:10:02
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0