Stå upp som en riktig man

Ja, modo förlorade igår svar Ja, denna morgon har varit den bästa på länge och även det: svar ja! I alla fall var det uppgång runt halv nio och jag åt frukost + läste tidningen, i min morgonrock. Finns det något som är mer bekvämt i denna värld? Jag tog sedan kex och satte mig framför tv:n, såg svensson svensson, hur mys som helst! Vad underbart jag har det, en vacker dag som denna, solen skiner och allt. Jag funderar på att gå och köpa godis? haha, det är jag åtminstone värd som får vara ledig. Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh låter som en skön dag fröken Rönnquist:)

2007-11-21 @ 12:39:03
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0