Två stora favoriter

Dessa två ting är helrätt nu & jag är så sugen på de båda plaggen. Wow, men samtidigt, när ska jag bära klänningen?


Kjolen från Acne är helt otroligt makalöst snygg! Hjälp, jag får gåshud. Älskar fickorna på sidorna och skärpet i midjan, desto värre kommer inte denna kunna passa så otroligt bra på min kropp med tanke på att jag har den s.k. timglasfiguren vilket innebär att mina höfter är för bred för min midja - ELLER - min midja är för liten för mina höfter, jag föredrar den andra versionen. HAHA, men som sagt man ska aldrig säga aldrig, skulle bra gärna vilja prova denna, pris ca 1000 SEK


Den här klänningen är faktiskt väldigt snygg, och den blir bara snyggare faktiskt! :) Däremot älskar jag att den har en s.k. behålinneöverdel (?) och det gör det hela ännu snyggare. Men ja, när ska man bära den? Pris, 298 SEK

Bild Acne & H&M

Kommentarer
Postat av: Therése

okej :/ men om det ändå var ett gemensamt beslut kanske det är lite lättare... bra att du är så stark ändå och ser det positiva i det :) du ska få flytta till uppsala och upptäcka en massa nya möjligheter i livet :D och då måste vi ju ses tycker jag!!

2007-11-20 @ 22:40:36
URL: http://touchoftess.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0