Vill du också köpa 300g för 5,50?

Ja, tack, det sa jag JA till! 300g lösvikt (ja, jag brukar bara plocka i och hoppsan vad mycket det blev, men idag blev det inte mycket alls, det bara VÄGDE mycket sjukt nog) på ica. Tack tack sa jag en gång till ;) Haha, jag måste vara deras största kund, eller så kan det vara för att jag känner hon i kassan, vi har gått i samma klass i två år :P I alla fall köpte jag en plaza kvinna (ville ha något att läsa på bussen hem) och även då lösvikt till detta, tänkte betala med kort men insåg att jag hade en femtiolapp i plånboken, konstigt nog, men jag trodde inte alls att den skulle räcka. haha, "35 kr" jag bara whaaat? haha, sedan bad jag snällt om kvitto och läste där under "rea-godis" haha, hon är för söt hon gumsan. Jag fick ju då mycket billigare och det var perfekt denna dag ;)

Invigde min nya skinnjacka från josefssons, underbar och äkta skinn, dock tycker jag att den är lite stor, tog en 38 men jag menar jag fyllde på med tröjor under istället. Helt lovely :D

Och en grej till jag betalade tydligen bussen denna morgon, satte in 200 spänn på kortet och nja, det är INTE draget från mitt konto? haha, tro vem chauffören drog dessa kronor ifrån då? jaja, får se imorgon om jag är lite fattigare. Hualigen. Alla pengar bara rinner iväg

Synsam tog tvåhundraspänn igår också, köpte nya linser och ÄNTLIGEN ett par jag kan använda. haha, en tjej på jobbet sa idag "Wooow Malin vad snygg du är" jag bara "vaa? jaa?" haha, hon sa det igen, SKITSNYGG! haha, sedan kom hon på att jag hade linser och det var nog därför. Tillochmed galleriavakten var inne och kände inte alls igen mig. haha, han sa liksom Hej som vanligt och sedan HEEEEJ, "nej men det är ju duu?" haha, han såg förälskad ut, eller kanske inte. Men ja, vad kan man göra?! Jag bara log och skrattade bort det hela, människor nu för tiden alltså.

image1482
image1484

Jag i skrivandes stund, äcklig (har ätit alldeles för mycket, inte bara middag och 300g godis utan även två mackor till, mjuka med smörostskinka och en dumlemuffins ;) och har finnar i hela facet, sminket är borta och ja, så kan det gå när man äter för mycket choklad för ja, det är det enda jag har i min påse. Men vet ni vad: jag älskar det! Men för det skulle jag inte kalla mig själv "snygg.." hahahaa..

Igår var det inne en man som inte kom härifrån utan från typ estland, haha, men han snackade engelska och jag fick verkligen tänka efter innan jag började snacka min FINA engelska. I alla fall pratade vi på där i kassan (tur att det inte var kö) och ja, han flörtade på som bara den, undrade varför jag skrattade och på så vis förstod han alltså att jag skulle på date igårkväll, vilket jag inte skulle, jag blev nog av med denna flörtandes typ efter en kvart. Då kom en annan på mitt jobb och tyckte att jag agerade under situationen hur bra som helst och sa att det är PRECIS sådana här expediter man ska ha. Jag tackade och log igen. Mitt liv är helt underbart faktiskt, under alla omständigheter är det perfekt. Jag är så lycklig egentligen men ändå inte, Jag vet att det kommer bli bättre så jag vill inte vara fullt så lycklig ännu!

Imorgon ska jag i alla fall shoppa ett klädesplagg jag ska jobba i på fredag, då är det nämligen FEST på h&m och vi alla måste vara finklädda, ska även köpa läppstift och liknande som gör en glamourös look, och ja, vi får shoppa på jobbtid ;)
Men till er alla clubmedlemmar är det som så att ni får 100kr i presentkort för varje 500kr ni handlar för, så shoppa loss ordentligt tycker jag ;) Det är även till helgen som vi börjar med ÖPPETKÖP till i januari och det är också nu vi får in nya julkartonger, jag älskar dem! Hur läckra som helst (slut på smygreklamen :P)

Nu ska jag fortsätta läsa lite tidningar, både VR och Plaza Kvinna (jag tycker verkligen att den blivit bättre, tänker köpa solo imorgon, den är trots allt BÄST!) Och Mamsen ska vara modell för en frisyratelje i stan, haha, hon har nog aldrig blivit så glad över ett telefonsamtal när de ringde och frågade om hon kunde ställa upp, jag måste verkligen dit, om en vecka! Häng på?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0