Lite smått & gott

Längesedan nu, jag bara pendlar mellan Victor och Moi plus jobb hela dagarna faktiskt. Men det är skoj måste jag säga ;) På lunchen igår hann jag med att shoppa lite kul, förresten har jag inte ens lagt in alla bilder på shoppingen från Sthlm heller, men jag orkar inte. Det blev mycket och såå småningom kommer det!





Bild 1 - Min nya ipod. Jag gillar den otroligt mycket, men har tyvärr inte hunnit ladda den med låtar än! Det kommer nog, eller så måste jag be min bror om hjälp, för jag kan dock tyvärr inte. Inte ännu iallafall.

Bild 2 - Mitt kap och min verkliga favorit. Den Stella halsduken som alla bloggar om egentligen, men jag tycker den är underbar och vacker. Prisvärd om inte annat, och känns lite fjällaktig. :) Indiska, 129:-

Bild 3 - Yepp, en till sak alla bloggar om Peacehalsbandet. Jag gillar det i alla fall och invigde detta idag :) Skoj skoj. 89.50:- Glitter, faktiskt :)







Här är jag strålande glad efter ett besök på hamngatan, och jag fick med mig en påse hem också :P Ni vet redan innehållet där faktiskt :)

Jag måste även påpeka att jordens snyggaste byxor är hemma hos mig nu, 249:- Jag kunde inte hålla mig, jag älskar dem över allt annat. Från lindex faktiskt, helt otroligt, helt otroligt ;) jag verkligen älskar dem helt jättemycket :):)

Bild kommer inom kort ;)

Dagens outfit bestod av följande:
- Grå alinjeformad kjol med detaljer som knappar
- Svart tunn polotröja
- Grå strumpbyxor
- Svarta skor
- Peacehalsbandet
- Svart cape
- Grå vantar + Sjal och väska


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0