Outfit :)







Vad roligt det är med lite bilder, igen! Nu är jag hemma hos mig och firar min lillebror. Han fyller som sagt 10 år idag. Mycket stor. Snacka om bortskämd också faktiskt, fick jordens snyggaste bas med förstärkare och massor med andra paket, lego bla. Skoj skoj!

Utmärkande på bilderna är då Stella's halsduk, den lila klänningen som är ny från förra veckan, stickad och mysig till lackleggingsen och även overknee strumpor, som slutar strax under knäet. Tycker även om min väska och mössa. Härliga ting.

Idag köpte jag ett serum från en frisör här i stan och blev 319:- fattigare. Hoppas som bara den att detta verkligen fungerar i mitt hår. Halleluja. Btw. Jag avbeställde mina bronsleggings från h&m idag. Fick vänta från v.36 som jag egentligen skulle få dem till nu där det stod tidigast 43. Sjukt!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0