Outfit







Lite här också, mysdag idag, eller jag har jobbat på ica faktiskt, var så fruktansvärt drygt att kliva upp denna morgon. Klockan strax nio. Hemskt! Fick köra hem till mitt hem, 3,5 mil för att jobba här. Jahaja. Men det gick bra, 11-16. Går hyfsat snabbt ändå. Imorgon är det h&m som gäller. 9.55-17.00 Olala. Jag får sluta EN timme tidigare faktiskt. Ska även boka flyg till Uppsala. Ja det ska jag.

Och ikväll är det ensam mamma söker. Jag erkänner, jag bara MÅSTE se det jämt! hahaha....

Kommentarer
Postat av: emelie

ååh, vart har du köpt din stroa svarta tröja?:D

2007-10-15 @ 11:32:17
Postat av: MALIN

emelie: den har jag verkligen köpt på ginatricot, till priset av 299:- Som hittat ;D

2007-10-17 @ 21:56:20
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0